Du är bäst

Hemma igen. Eller jag har varit hemma i en timme nu. Det gick bra att jobba, dock segt, men skönt att detta kvällspass är över. Bara ett pass kvar för denna vecka! Nice!
Måste säga att jag fick ett fint sms av min bror i dag. Det stod: Jag finns alltid här för dig lillen, du är bäst! Det värmde kan jag säga :) Min bror, han är bäst!

Sitter nu och gäspar och gör allt för att försöka hålla mina ögonlock öppna. Tror jag lägga mig nu faktiskt, behöver all sömn jag kan få dessa dagar, är väldigt trött och slut i kroppen.

Måste också inflika att i dag är det endast 15 dagar kvar till Kiss, wie!

Hoppas ni alla haft en bra torsdag! Sov så gott och dröm så sött!
Natti natt! Puss/Märta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0