Dr. Geller, marry me?!

Har nu sett alla program som jag "måste" se på tisdagarna. Haft en skön och lugn kväll framför TV:n- så som jag vill ha det, hihi,
Jag ska nu sätta mig tillrätta här framför lappisen och titta på några avsnitt av Vänner säsong 4. Hela säsongen laddades ner ikväll till min lycka!  Nu ska jag njuta av att se Dr. Ross Geller, för som ni kanske har förstått är jag helt tokig i Ross. Han är helt underbart rolig! Han har sådan mimik! Jag säger det igen, skulle karaktären funnits på riktigt skulle jag lätt velat gifta mig med honom.

Hoppas ni haft en trevlig kväll!
Sov så gott och dröm sött
Natti natt/ Märta

Kära Ross när han berattar om Unagi.
image108

Kommentarer
Postat av: sophie

maila!

2008-05-07 @ 09:05:33
URL: http://lillafi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0