Dollywood!

Nu tittar jag på dokumentären om Dolly Parton. Om hennes mest trogna fans! Klockan 21.05 är det dags för en konsert med Dolly Parton från 2002 i just Dollywood!
Jag tycker väldigt mycket om Dolly! Hennes röst är så mysig på något vis och hon har gjort många fina låtar. Jolene är en favorit.
Kommer ihåg när jag var liten och satt och tittade på mammas Dollyskivor. Min mamma har massor av Dollyskivor och Lpskivor :D
Jag ville ha hennes vackra naglar. Långa och alltid målade i någon fin färg. Det var nog därför jag var besatt av nagellack när jag var liten. Jag ljuger inte nu när jag säger att jag hade nagellack i alla färger som finns!
Sen har hon faktiskt haft några snygga kläder, typ skinnjacka och jeansskjortor och jackor, hihi.

Nej nu ska jag sätta mig ner och njuta av några timmar med Dolly, och framförallt konserten :)


Vi hörs!

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0