"Det är väl inte bandet som ska se dig?"

Har även köpt dessa örhängen, men gjorde det för någon vecka sedan men tänkte visa upp dem nu. Jag ska ha ett av dem i ena örat på fredag tänkte jag, och sen ett annat örhänge i det andra, vad vet jag dock inte än. Min blogg lär nu handla mycket om konserten med Kiss. Vad jag ska ha på mig, har lite panik över det för det är viktigt med kläderna. Men som Marcus sa:
- Det är väl inte bandet som ska se dig? Det är väl du som ska se bandet?
-I wish, nej men man vill såklart ändå känna sig fin, ha fina kläder på sig.

Jag vill ju inte sätta på mig en Kiss tröja och gå liksom. Inte för att det är något fel med det men det är så sällan jag klär upp mig så när jag får chansen gör jag ju det full ut såklart, eller vad säger ni? :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Håller me! :)

Jag är inte heller en sån som klär upp mig speciellt ofta så förstår hur du tänker=)

2008-05-27 @ 23:30:27
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0