Det är så typiskt

Vilket underbart väder! Rena sommarvärmen i dag! Jag solade på förmiddagen, det var grymt hett på altanen! Alldeles vindstilla,  lovely!
Sen följde jag med mamma när hon skulle åka till en handelsträdgård och köpa blommor. Mamma kom sedan på att hon ville ner på stan och kika på lite kläder och med sig hem hade hon faktiskt två tröjor som hon hittat och som föll henne i smaken! Jag dessvärre hittar ingenting! Varför är det alltid så att när man behöver kläder hittar man inget, men när man inte behöver finns det hur mycket som helst som man vill ha?! Typiskt.

Sen har jag bara suttit här vid datorn. Jag har tittat på ytterligare två avsnitt av Miami Ink säsong två. Så skönt att bara sätta sig och slappna av med en cappuccino i handen denna dag- yummo!

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Pappa berättade för mig att det ska bli hemmagjord pizza! Mumsfillibabba!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0