Cykla eller gå?

God morgon!
Usch, var kämpigt att kliva upp halv sex på morgonen! Har nu sminkat, kammat och klätt på mig. Ska gå ner och äta frukost alldeles strax. Börjar kl 8, och i dag har jag ingen bil så jag får gå eller cykla, men har inte riktigt betsämt mig än. Går snababre med cykeln än att gå såklart men det är också kallare att cykla än gå, vilket dilemma jag har va? :)
Jag jobbar 8-15 i dag, men det blir längre eftersom vi ska upp till Högliden, så antagligen 8-16 så jag måste ändra min arbetstid litegrann.

Frukost var det, här kan jag inte sitta om jag väljer att gå till jobbet. Solen skiner i alla fall, så jag hoppas det blir varmt snart också!
Ha det så bra  idag! Vad ska ni göra?

Puss!/Märta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0