Countdown

God morgon allihopa!
Nu sitter jag och äter frukost. I dag tog jag faktiskt kaviar på min äggsmörgås, jag har helt glömt bort att kaviar finns, och vad gott det är!
I dag ska jag som jag sagt tidigare till min frissa Mia, prata lite med henne och så ska hon toppa luggen åt mig. Again- jag ska bli frisör men jag klipper inte min egna lugg just nu. Anledningen till det är att det är så tråkigt att klippa sig själv, så är det med det. Sen ska jag nog köpa med mig ngn produkt från Goldwell, får se vad jag hittar för spännande.
I dag blir det ingen träning, jag ska jobba kvällspass ikväll, mitt sista pass för en vecka och mer! Underbart! Nu har jag snart jobbat 30 timmar på tre dagar, min kropp är rätt så trött men jag hade önskat att jag hunnit med att gå på gymmet.
Får se om jag solar litegrann i dag också, behöver få en fin brunfärg nu! Speciellt nu när jag ska till Stockholm igen och Kiss! Ska ju ha kjol och allt, då vill jag ha lite brunbrända ben i alla fall.

Fina countdown:
Kiss 4 dagar
Tatuering 3 dagar

Nu ska jag återgå till min frukost! Ska vara hos Mia 11.45!

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

jasså, ha en bra dag!

2008-05-26 @ 11:31:02
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Ida

sweetie när hade du tatueringstid? Tommy och eric ska tydligen signera på 4 sound som ligger vid donken på medis på torsdag!

2008-05-26 @ 12:40:43
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0