Bortskämd

Man börjar bli bortskämd nu med att vakna till vackert väder! Det är skinande sol och 15 grader varmt, herregud vad lovely!
Dessvärre sitter jag fortfarande inne men ska snart bege mig ut på altanen. Ser att det blåser lite och då är det perfekt att hålla till där, där är det vindstilla!

Ska kanske följa med mamma senare i dag när hon ska träna. Det vore skönt att gymma i dag istället för att åka ikväll.  Vera från jobbet ska komma hit på eftermiddagen också, hon vill bli klippt tills att hon åker till Azorerna på onsdag och nej, jag är inte ett dugg avundsjuk!

Jag är sjukt trött på allting just nu, vet inte alls vad jag vill och inte vill. Frustrerande till tusen! Jag hoppas verkligen att jag snart kommer fram till vad jag vill.

Ha en bra dag
vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0