Att det kan vara så roligt!

Hemmkommen och nyduschad efter ett underbart träningspass! Att det kan vara så roligt att träna igen! Ville inte att passet skulle ta slut. Visserligen svettades jag som en gris, men åh vad roligt det var! Skönt att vara tillbaka och träna kondition samt styrka- lovely! Jag kommer numera ta vara på varje chans jag får att åka till friskis och gå på ett pass. Jag ska varva det med gym!
Dock blir det ingen träning på två dagar nu mer än någon promenad. Jag ska till Sundsvall imorgon och sen hem och jobba ett kvällpass. Sedan jobbar jag hela dagen på fredag. Men på lördag drar jag på träninsgkläderna igen! Jag kan nog tala för alla nu när jag säger att man mår mycket bättre av att träna :)

Oj, måste skynda mig och ta mig något att äta, Grey's Anatomy börjar ju om 4 minuter!!!! Ahhhh!
Ska ni titta på det ikväll?

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0