60 minuter

Hemma från veckans sista träning (om man inte räknar in hur mycket jag kommer att gå och gå i Stockholm). Det var inte Anna och Pernilla som hade passet ikväll utan det var någon Kim som hade ett medel som var 60 minuter istället för 75 minuter men hon körde ganska hårt så nog har kroppen fått sig en genomkörare. Dessutom vill mitt gympass från igår påminna mig om att jag lever, gud vilken träningsverk i armar och axlar! Så går det när man haft uppehåll från gymmet på ett tag...

Nu ska jag packa det sista, trosor, strumpor, smink, hårprodukter med mera. Sen har jag apckat klart! Känner mig stolt, dock blev jag inte klar till kl 18 som jag hade lovat mig själv.

Vad gör ni ikväll? Blir det Grey's Anatomy för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0