16 maj

Hej!
Nu är jag hemma! Jag fick sluta tidigare, underbart! Jag satt och dagdrömde idag på morgonsidan när Kristina fortfarande låg och sov. Jag kom på att i dag är det exakt 14 dagar tills vi ska se KISS! Helt overkligt, känns som det var igår vi köpte biljetter. Då var datumet 22 februari, tiden går så fort!

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Det är grått, kallt och blött ute, känner inte för att gå ut något mer i dag. Varför ska det vara så kallt? Det är 16 maj i dag! Kom också på att jag ska tatuera mig om 13 dagar! Känns lite galet, men jag vill göra en till tatuering nu. I höst kommer jag verkligen inte ha råd och det här är något jag vill göra. Nej nu ska jag göra iordning lite lunch, pappsen är snart hemma och mamma är hemma och är förkyld så nu ska jag vara en snäll dotter och göra i ordning lunch till mina föräldrar som alltid gör saker för mig.

Här kommer ett smakprov på hur ungefär det kommer vara om två veckor för mig och mina sweethearts!
Favoritlåten nummer ett- Strutter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0