Vixenhalsband för 65 kronor!!!!

Ja herregud. Har kollat och dregglat över det här halsbandet i några veckor men det har kostat 179 och tycker det har varit lite för dyrt när jag har sådär sjuttiotusen halsband redan. Men i dag när det kostade 65 kr var det ju ingen tvekan- jag måste köpa det!


Vixenhalsbandet

image2

Har för övrigt först varit på stan med mamma för att kolla efter några fina presenter till mina brorsbarn. Min bror Daniel och hans flickvän Tina ska ha namnfest för sina vackra tvillingflickor söndagen den 9 april. Jag är en sådan stolt faster åt Ebba och Klara som är två enäggstvillingar som blir två månader nästa torsdag. Men i alla fall, mamma och jag gick till alla smyckesaffärer som finns här i Hudiksvall och kollade på allt från skedar, gafflar, knivar till halsband, sparbössor och tavlor där man kan gravera in namn, längd och vikt och så vidare. Måste ju vara ett minne. Puh, det var svårt i alla fall och vi har ännu inte köpt något. Vi tänkte nog överlåta letandet till farfar Sören.

Sen mötte jag upp min sweetheart Ida för en mysig fika, som alltid, på vårt favoritplace Jambo. Det är ett ställe kära läsare som ni måste gå till om ni nu någon gång skulle ha vägarna förbi Hudiksvall. Godare mackor och bättre café har jag ännu inte hittat och då har jag varit på många. De gör sina egna blandningar till sina smörgåsar som har namn som Chicken curry, Tunabergare, Brimi, Veggo, Greken och Rostis. Mums!

Ida och jag :)
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0