Sötnosarna

Nu ska jag i väg ner på stan för att framkalla lite bilder till namnfesten för tvillingarna Ebba och Klara <3
Var till Expert igår för att fråga lite om min nya kamera och då frågade expediten där om jag hade fått ett rabattkort. Tydligen får man det när man köper en ny kamera eller mobil. Och nej, jag hade inte fått något sådant kort som innebär att man får framkalla 25 st kort gratis för att prova nya kameran eller mobilen.
SÅ, nu när jag har rabattkortet i min hand ska jag åka ner och välja ut några vackra bilder på mina sötnosar till ett kollage och sen ska jag välja ut några bilder på mina älsklingar i Stockholm.

Den här bilden ska jag välja till exempel. Tycker den är så otroligt fin, trots att Ebba är lite missnöjd här och vill ha mat. Men den är så söt, älskar dessa två tvillingar! Den andra bilden behöver jag inte ens säga nåt om, den talar för sig själv. SötEbba.
image8
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0