Oh noooo!

Vi ha fått nåt skit på datorn. Jag fick bort det första men nu är det nåt annat som gör så att hela datorn blir knäpp.
Mamma fick ett konstigt mejl från högskolan i Gävle och sen har den blivit helt koko. Jag var ju dum nog att klicka på ett virus först som kom via msn av skattkistan och bara det borde ha gjort mig förvånad. Men ändå är jag så korkad att jag trycker upp det, men det lyckades jag ta bort men som sagt, nu är det mammas mejl som gjort datorn knäpp. Not my fault anyway!

Sitter här och önskar att jag köpt den där bärbara datorn så att jag skulle ha någon i alla fall. För troligtvis ska den här lådan lämnas in imorgon så att skiten försvinner. Hur ska jag klara mig?! Internetberoende som jag är, och inget bloggande blir det för min del heller då. Det är bara att hålla tummarna för att den inte blir borta länge- för skiten måste bort i alla fall.

Men nog om datorproblemet.
Nu har jag valt fina kort på mina älskade tvillingar som ska framkallas och fina kort på mig och älsklingarna i Stockholm. Ska bli spännande att se hur bilderna blir med min nya kamera Olympus My 820 :)

Sitter nu här och latar mig och väntar på att mamma ska komma upp med espresso. Hon har äntligen lärt sig hur min espressomaskin fungerar! Tyvärr flyttar jag ju snart så jag får inte njuta så himla länge till med att bli serverad espressos.

Det blir en chillkväll ikväll. Ska jobba 8-18 imorgon hos Therese, de vill ha mig där :) Kul, men det är mycket enklare att jobba hos Kristina, mer vila också. Dessutom är Kristina så gullig! Nu får jag tyvärr ingen rast utan jag jobbar 10 timmar i streck, puh.
Därför blir det en luuuuuuugn kväll med glass och espresso nu sen så har jag köpt godis också så det blir en onyttig och lugn kväll, men det behöver jag inför morgondagen. Jag ska försöka träna på söndag också, om min envisa förkylning tillåter. Då får jag mindre dåligt samvete över all glass och godis jag ska proppa i mig ikväll.

Ha en bra kväll allihopa och en bra helg om vår dator måste lämnas till dokton imorgon, snyft!
Ska köpa mig en bärbar dator med detsamma.... måste ju ändå ha en till stockholm. Jag måste stilla mitt beroende ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0