Hejsan hoppsan!

Okej, jag lovade mig själv att jag inte skulle skaffa mig en blogg när jag vet hur beroende jag kan bli av sådana här saker. Ja, ni ser ju, nu har jag skaffat mig en och sakta men säkert kommer jag att bli beroende av den. Fy.

Kunde bara inte hålla mig i dag när Ida berättade att hon hade en. Men jag tycker faktiskt ändå mer synd om er som kommer att läsa denna galna blogg. Sedan studenten har jag blivit allt annat än seriös. Seriösa Märta (om hon nu verkligen fanns) har försvunnit helt och hållet. Sad but true. Nu har jag varnat er för det.

Vem är jag då?  Vet inte om jag ska berätta så mycket om mig själv just nu, tänkte nog att alla andra inlägg som kommer att komma kan tala för sig själv om vad jag är för en person. Ja, jag gör så. Ni får fortsätta läsa om ni vill veta.


Smakprov på hur härlig jag är, haha.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0