Chilldag

I dag bestämde jag mig för att bara ta en vilodag. Var och tränade igår på gymmet och det satte sina spår. Är hostig och trött i dag, i och för sig har jag hostat sedan januari ungefär men ändå. Tänkte att den här vilodagen ska göra så att min eviga förkylning en gång för alla ska försvinna. Jag är förväntansfull inför imorgon!
Dessutom ska jag jobba 10 timmar på lördag, hua, så ännu en anledning till min chilldag. Har vait mycket jobb nu på sistone, precis när jag varit som sämst i min förkylning. Men det är som det ska.

Nu på kvällsidan har jag även varit och hämtat mina nya skor Reebok Freestyle High! Älskar dom skorna. De är så snälla mot mina fötter som vanligvis får utstå höga klackar. Men då och då får de vila i dessa underbar skor. Jag lovar, det är verkligen som att gå med två kuddar på fötterna, så skönt!
image7

Nu ska jag lägga in lite grejer på tradera som jag hoppas någon vill köpa. Ni kan söka på säljare på tradera, kolla in Stiletto_ så kan ni titta på mina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0