10 timmar och huvudvärk!

Åh fy, det här är jobbigare än att jobba 12 timmar. Att jobba 10 timmar i streck är värre än 12 timmar med två timmars rast. Dessutom är det här jobbet lite mer krävande då tjejen måste underhållas hela tiden. Dock tycker jag det är kul med henne, hon är jättegullig. Hon tycker om mig, det visar hon med att ruffsa mig i håret hela tiden och i dag på stan efter att vi fikat vågade hon sig på att slå mig i rumpan några gånger, haha. Det gör hon då hon gillar dom som arbetar med henne :)

Men jag är ännu gladare att vara hemma nu, att jobba 8-18 är inte något lätt jobb, herregud vad trött jag är nu! Imorgon blir det en låååång sovmorgon. Tror jag måste lägga mig en stund redan nu, har fått en sån huvudvärk! Känns som att min panna ska sprängas :( Är så fruktansvärt trött.

Med andra ord har jag inte gjort något mer än att jobba i dag. Jo förresten, passade på att köpa två muggar i dag när vi var nere på stan Therese och jag. Har spanat på dessa ett tag och jag tycker de passar till min samling till flytten. Bild kommer senare.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: yazmina

trevlig kväll :)

2008-03-29 @ 20:12:12
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Ferhat

Ska du vara med i manifestationen ''släck ljuset IKVÄLL pga klimatförändringen'' som är mellan 20.00-21.00 ikväll?
Ge gärna ett svar :)

Läs mer på min blogg om manifestationen.

Ha det så bra!

2008-03-29 @ 20:13:26
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0