Vi ser det regna

God morgon!
Jag är uppe tidigt för att vara mig när jag är ledig. Vakande kl 9 med en täppt näsa av någon anledning så jag klev upp, men är så trött så trött. Det regnar ute så det gör inte heller det bättre. Jag hoppas det avtar till i eftermiddag då Maria och jag ska ut och gå med rask takt, om inte får det bli en tur till gymmet och köra hårt där istället för idag är det verkligen dags för träning!
Slog på TV.N och TV4, då är det nyhetsmorgon och såklart skiner solen där I wish I was there! Men snart så, snart åker jag ner igen och om 8 veckor ungefär kommer jag att vara bosatt i huvudstaden <3

Nu ska jag äta min goda frukost: fil med müsli, torkade frukter och banan, smörgås med keso och kaviar och ett glas juice. Längtar till min frukost varje morgon :)
Vad äter ni till frukost?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snygg blogg

2008-06-15 @ 09:42:33
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Malin

antingen är det ägg av något slag; scrambled eggs eller omelett! eller så blir det en macka med något gott pålägg :D



din frukost lät ju inte helt fel förstås :)

2008-06-15 @ 13:51:21
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0