Tosdag kväll: småttingarna och nalen

Stockholm 29 maj- torsdag kväll

När jag var klar hos Tomaz gick jag, Maria och Ida som också kom till tatueringsstudion till butiken Zara på drottis och Maria hittade faktiskt en röd klänning till på fredag, det är dresskod rött, just därför letade vi efter en sådan klänning. Sen följde vi med Maria till centralen där Maria skulle ta tåget tillbaka till Uppsala. Sen åkte jag hem till broder, Kristina och sötnosarna och Ida hem till sig en sväng. När jag varit hos broder åkte jag till Ida på gärdet och vi bestämde att vi skulle åka till nalen och till Marcus som var där på någon releasefest. Gratis inträde och gratis dricka tackar vi inte nej till heller. Dessutom  ville jag såklart träffa Marcus. Sagt och gjort tog vi tuben till t-centralen och letade oss fram till Nalen. Såhär kommer bilder på Maria och mig , på tvillingarna <3 och sen på Marcus, mig och Ida från Nalen.  Kvällen avslutades med att jag drog med mig en lite onykter Marcus till bästaste Ida, han jobbar ändå vid Gärdet så det blev bäst så :)



Ebba är en glad tröttis efter matstunden

Sötnosarna tillsammans med mamma Kristina. Klara liggandes, Ebba i famnen.

Ebba sötnosen är glad när faster pratar


Klara pratar framför TV:n så salivet rinner, hihi, så sött. De båda har upptäckt att de har en tunga som de kan använda.


Kommenterar mannens hår I think

Ger honom min arga blick, han gör jämt sådana där miner på kort


Jag hade ont där

och där :)

Nu blir det natti natt för mig. Fortsätter berättandet om mina dagar i morgon med bilder. Tar igen allt bloggande som jag inte hunnit med så ni får veta vad jag sysslat med under mina 5 dagar.
Hoppas ni alla haft en underbar dag och sov så gott och sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0