Barret fixat

Oj, vilken hektisk dag!
Cyklade ner på stan för att hämta mitt schema till sommaren innan kl 12, och fy tusan, måste ringa dem imorgon! Schemat är omänskligt, jag kan inte jobba 12-timmarpass 5 och 6 dagar i rad så imorgon måste det fixas. Sen fikade Maria och jag på Dackås (omväxling från Jambo) för att sedan kl 13 gå till Mia på Red Head och fixa mitt barr! Jag blev nöjd som vanligt! Så skönt att fixa utväxten plus att färga om effekterna som blivit för ljusa. Jag har även klipp lugg, rak lugg, jag har ju nu haft sned lugg men nu är den rak och taggig så att säga. Kommer upp bilder imorgon då min kamera vill jäklas med mig, jag gav upp men imorgon tar jag nya tag. Kommer även upp en bild på ett schampoo som jag rekommenderar alla med färgat hår att köpa nu såhär i sommartider, uv-skydd och det luktar äpple, kan inte bli bättre va? :)
Som sagt, imorgon kommer bilderna.

Jag har även varit iväg och tränat ett medel/pulspass i dag, gud så skönt! Mindre skönt var dock mitt hemska skavsår, usch och fy! Sen har min tid gått åt till att vara upprörd över mitt schema, det är helt sjuk! Men de kan ju inte tvinga mig, det är ju som sagt inte mänsligt med 12-timmarspass flera dagar i rad, eller vad säger ni?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0