Blommor blommor blommor

Nu är vi hemma igen. Det blev två papperskassar fulla med blommor! Det var som en gryta där i Forsa! Fy tusan, jag ville bara därifrån! Jag vet att jag inte ska klaga egentligen för det är ju underbart när det är sommar, men allvarligt, kan det inte blåsa lite?! Jag håller på att dö känns det som! Jag skulle aldrig klara av att ligga och steka mig i solen, shit! Sen vet jag inte hur jag ska sola med min kära tauering, solskydd javisst, men den ska ändå inte vara i solen på 6 veckor, ska man tejpa fast nåt skydd av papper eller nåt? Jag funderar på min tatuering på magen, inte den på armen.

Har också varit ner på stan en snabbis med I da, fiakde och hon köpte ett minneskort till mobilen. Nu ska jag ta tag i akvariet, ska regöra pumpen åtminstone. Måste också dammsuga mitt rum.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0