I wanna rock and roll all night!

Hej hopp!
I dag har jag varit dålig på att uppdatera, men jag har inte gjort någpt mer än handlat, packat upp alla mina grejer samt tvättat. Nu fortsätter jag berätta om mina bravader i Stockholm...

Stockholm- fredag 30 maj 
Innehöll shopping till kvällen! Systemet, stumpbyxor, partyfeet och lite annat smått och gott. Sen mötte Ida och jag upp Marcus och sen gick jag och han hem till Ida, det var dags att klippa honom och Ida åkte till t-centralen och mötte upp Sara som kom med buss från Norrköping och Disa och Sara som kom från Östertälje. Tjejerna kom tillbaka och jag fick sedan stressa med att fixa iordning mig för jag klippte ju som sagt Marcus, nu blev han korthårig och mycket finare, han ska ha kort hår. Det är illa då han drar allt hår bakåt i en svans, hehe. Sen åkte vi till Stadion och hängde utanför med allt annat folk! Det var helt underbart, vi blev även fotograferade av några som ville fotografera Kissfans med annorlunda stilar, får se hur de bilderna blir när vi får dem... Sen gick vi in och väntade tills det var dags för det vi väntat på i mer än 3 månader och herregud, det var det bästa jag varit med om! Vilken show och gud, de är hjältar!
Här kommer bilder från kvällen, de får tala för sig själva så förstår ni hur underbart det var :)








Innan draperiet åkte ner- gud vad det pirrade i magen då

Här kommer hjältarna ner

The scary man- gene Simmons





Gene spottar blood- isch!

Han flög upp från scenen dit upp och skrek med sin mörka röst: "YEAH?!!" "YEAH!!!" "WELL, ALRIGHT!!!" och tummen upp, hihi. Så coolt, har det på film också.

Det var så underbart! Jag kan lägga in hur många bilder som helst, till exmpel när Paul ville se allihopa och flög till mitten, närmre oss men bilderna kommer att ta upp hela bloggen hihi. Bilderna är också bättre på riktigt, mycket närmre än vad som syns här. Men ni ser ju lite i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0