1 år sedan min student

Haleluja!
Nu är denna arbetsvecka gjord! Gud så skönt! Jag har jobbat 63 timmar på en vecka nu, det är helt sjukt!
Ikväll ska jag njuta, jag och Maria ska ut på bockarna och fira! Att hon klarat en tenta, att jag kommit in på min frisörskola och att det idag är 1 år sedan vi tog studenten! Det är helt sjukt alltså! Känns verkligen inte som om det gått ett helt år! Tycker inte det känns så himla avlägset och absolut inte när jag i dag tog med Therese in till stan och tittade på årets studenter när de gick i studenttåget, kunde inte låta bli att bli avundsjuk faktiskt. Vi här i Hudiksvall har som tradition att efter champagnefrukost och sen allt firande  med lärare och så på skolan så går vi ner till ett ställe som heter Glysis och sedan går alla studenter i ett tåg genom hela stan till en park som heter borgarparken där alla studenter med familjer samlas. Sen åker många av oss i olika bilar några varv för att sedan åka hem till studentmottagningen. Hela studenttiden är så underbar! Vi är ju lediga två veckor innan också, lovely!  Så i dag kommer jag verkligen ihåg känslan av total lycka! Men ja, 1 år sedan redan, känns som 6 månader sedan max men som sagt, vi ska även fira det ikväll såklart :)

Här är några bilder från min student för precis 1 år sedan.



Jag och Linn på champagnefrukosten!


Här kommer vår klass: Media och kommunikation MK3!

Här kommer jag, en glad student!

Jag, Linn, Maja och Sofia, mina tjejer :)

Maria sötnosen och jag

Märta och Linn :)

Kristina, broder <3 och jag!

Fina bilen Maja, Linn och jag åkte i


Firande med vännerna på kvällen. Jag och Linn skålar i champagne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0