Min bal på stadtshotellet

God morgon på er!
Vaknade upp kl 10 rätt så pigg ändå, skönt! Dock kände jag mig genast trött när jag tittade ut, molnigt och bara 14 grader varmt. Hoppas på att det blir bättre snart!
Ska snart hoppa in i duschen och fräscha till mig, sedan ska jag träffa Maria och vi ska ner på stan och kika litegrann.
Ikväll ska vi gå till rådmansparken där alla studenter minglar, det är ju bal ikväll. Känns återigen så konstigt, det är idag precis 1 år sedan för balen, kan verkligen inte förstå att det gått så fort. Alla förberedelser till balen var mysiga. Jag hade tid hos Mia kl 13, då fxade hon min balfrisyr.

Här kommer några bilder från min studentbal!



Min frisyr, skulle vara eldigt! Allt var draget åt höger sida där det var lockade "bollar" som Mia rullade ihop som om det skulle ha varit en permanentspole i mellan orangelöshår som stack ut.

Såhär såg det ut när jag gjorde provuppsättning och det orange löshåret ej var isatt.

Maja, Linn, jag och Sofia :) Alla studenter minglar i parken där alla kan se oss

Jag, Jonas och Linn när vi är påväg in till stadtshotellet. Vi går in ett par i taget på "röda mattan"


Linn och jag uppe på köpmanberget där vi sen har picknick till morgonen dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0