I Stockholm

God morgon!
Nu sitter jag här i Stockholm och ska äta frukost, eller inne i stan. Vi orkar inte göra frukost, dessutom är det mysigare att sitta på något härligt café. Vi får bara hålla tummarna för att regnet inte ska falla ner bara.
Imorse blev jag väckt av en ljudmaskin, med typ ankljud! Marcus påstod att det var grodor som lät men jag kan bestämt säga att det var ankor! Fy!!!
Igår var Marcus och jag ute och åt på restaurang La cookodjifd....tänker inte försöka skriva namnet ens. Låter som något från Timon och Pumbam hakuna matata. Maten var underbart god, vi beställde 6 olika rätter, supergott.

Nu ska jag sminka mig och byta kläder, sen blir det stan och shopping!'
Vi hörs sen, kommer ett dagens klipp då, det lovar jag.
Hoppas att ni sötnosar får en toppenlördag!
Puss!


Kommentarer
Postat av: emma

å vad mysigt det låter! :)

2008-06-28 @ 12:36:52
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0