Fredag

God morgon!
Sov till kl 10 i dag, välbehövligt! Har ätit frukost, bokat biljett till Stockholm, krånglat med det för att jag ej fick bokningsnumret och så har jag ringt på två lägenheter. En i solna, som jag ska ringa imorogn igen för hon ska ha en tjeje där i dag som ska kika på den, så hoppas hoppas att hon inte ska ha den, då ska jag kika på den! Sen är det en lägenhet i Fruängen, vill ju egentligen bo närmre och så men det låter väldigt bra och jag kan inte låsa mig, måste se till alla möjligheter men när jag ringer på den så har hon som lagt ut annonsen för en timme sedan mobilen avstängd så får hoppas hon slår på den snart!

Nu måste jag duscha och tvätta håret, sen träffa Therese och så måste jag packa!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0