Tisdag- kanske kanske :)

God morgon!
Jag har nu bråttom! Jag sov alldeles för länge i dag, 9.45 när jag ska träffa Maja vid 11. Hon har flyttat hem från Norge :D
Har precis ätit en underbar frukost och ska nu kamma mitt hår som står åt alla håll, Mia sprayade håret igår och lade i vax i botten och mitt hår är inte van vid det, så nu måste jag fixa med det så att jag kan gå ut. Det är även ovant med rak lugg, då jag haft en snedlugg i över 1 år. Det är ju ingen större skillnad egentligen, bara att den är kortare på ena sidan men jag blir förvånad varje gång jag ser mig själv i spegeln, effekterna upplever man annorlunda med rak lugg än sned. Ni ska få se sen när jag kommer hem igen :)

För övrigt vill jag bara tala om att jag kanske kanske har ett rum/lägenhet på gång. Om hon inte får någon som är intresserad av att hyra från juli till nästa år så kommer förmodligen jag få hyra det från augusti :D Det ligger i Sundbyberg, nära till stan och nära till Solna där skolan ligger! Det känns så bra :) Håll tummarna för mig nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha mm:)

2008-06-17 @ 11:48:13
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaa hoppas du får det :D <3

2008-06-17 @ 12:43:46
URL: http://rockdollshitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0