Strulig förmiddag

Hej! Ingen idé att säga god morgon eller ens god förmiddag nu kanske :) Varit lite strul med jobb på morgonen. Jag ska egentligen jobba hela helgen hos Kristina med jag har även jobbat hos en tjej som heter Therese och nu får hon sommarlov i dag och då måste jag jobba hos henne till veckan, därför har det strulat sig lite men nu har jag i alla fall bytt bort mitt 12 timmarspass hos Kristina på söndag så jag får en ledig dag innan nästa vecka. På måndag när jag börjar hos Therese får jag lön för min söndag eftersom jag annars missar helgOB:n supersnällt! Alltså jobbar jag vardag, 8 timmar tror jag det är men får lön för 12 timmar och helgOB, bra deal! Det vore ju orimligt att jobba helg 24 timmar och sen en 5 dagarsvecka med minst 8 timmar per dag...
Jag ska även jobba redan i morgon hos Therese, var ett tag sedan sist, i mars tror jag det var.

Nu väntar jag på att mamma ska ha fikat klart, hon är ledig i dag så jag ska följa med henne på stan där vi ska kika på skor och så. Underbart väder äve i dag, har klänning på mig :) Kommer en dagens outfit sen, plus på kläderna jag köpt nu när jag varit borta. Kommer också fortsätta lägga in bilder och berätta vad jag sysslade med i Stockholm mer än såg KISS.

Vad gör ni denna underbara onsdag? Här är det 22 grader i skuggan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0