Stockholm, snart är du hemma för mig

Hej på er!
Nu sitter jag här i min säng hemma i Hudiksvall, kom hem från Stockholm för 1 timme sedan. Känns väldigt konstigt men spännande och roligt att tänka att snart snart, om 1 månad och lite till beroende på när jag får bostad kommer jag att bo i kära Stockholm! Gud så jag längtar!! <3 Då kan jag även kalla Stockholm "mitt hem!"
Känns ju lika tråkigt varje gång att lämna de jag tycker om, suck. Kommer bli konstigt att tänka att det blir tvärtom snart, att det blir tråkigt att lämna Hudiksvall och de jag tycker om här!

Men jag längtar och längtar! I höst i augusti och september kommer verkligen ett helt nytt kapitel starta i mitt liv. Jag flyttar hemifrån, 30 mil och jag kommer att förverkliga min största dröm- att bli frisör!!!
Jag kan inte annat än att le när jag tänker på vad som väntar mig! Det ska också bli så oerhört skönt att kunna träffa Marcus när jag vill, och se vart det leder. Nu har vi haft det här avståndet på 30 mil i över ett år så det är mer än välkommet att kunna träffas och vara med varandra som det bör vara.
Dessutom får jag träffa mina vänner Disa och Sara så mycket mer! och Ida förstås, men hon kommer ju härifrån så vi kan ses ändå men såklart blir det super att även vi kan ses när vi vill igen. Sist men inte minst, min bror! och hans tjejer Ebba och Klara och hans sambo Kristina- jag kan inte annat än att känna lycka! :)

Nu blev det ett väldigt egoistiskt inlägg här om min lycka, men jag måste bara skriva ner hur jag känner just nu. Det är så mycket som bubblar inom mig :)
Jag hoppas att ni sötnosar haft en jättebra helg och en mycket trevlig söndag!
Vi hörs imorgon och då blir det bättre uppdatering och jag ska kompensera för att det inte kommit upp ett dagens klipp för igår lördag.

Kommentarer
Postat av: Carro

hihi tack :D jag är jätte stolt över honom.

2008-06-30 @ 09:54:19
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0