Sökande

Nu är jag hemma. I dag är jag så trött, längtar tills det är fredag eftermiddag och jag har gjort den här veckan Riktigt kämpig vecka och vädret gör det inte bättre, vi kan ju inte vara ute när det regnar och nu när jag slutat och kommit hem- ja då tittar solen fram och regnet försvinner.

Skulle ha gått och och "powerwalkat" med Maria, vi ska köra igång med hårdträning nu i sommar men jag är så trött, kanske blir lite piggare av att vara ute men vi tar det imorgon istället, så trött och seg nu. Skönt att sitta och bara ta det lugnt. Har suttit och letat lägenheter igen, som vanligt, suck! Så jobbigt, tråkigt och svårt! Skickade iväg några interssemejl på lägenheter på blocket och har bokat tre studentlägenheter men har nog ingen chans på dem då de går ut imorron men då kommer det ut nya lediga och då är jag på hugget! :) Skulle vara så himla skönt om jag visste vart i Stockholm ajg skulle bo nu och veta att jag hade en egen bostad, men det kommer såklart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0