Snyggaste placeringarna

Jag älskar tatueringar och man blir verkligen snabbt beroende utav dem. Har man gjort en så vill man bara göra en till och en till. Eftersom jag älskar tatueringar sitter jag ofta och tittar vart andra har sina och så vidare, och framförallt de kända. Megan Fox har verkligen tatuerat sig på de ställen jag tycker är snyggast! Ska jag göra en till ska jag definitivt sätta den vid revbenen, under BH:n, där hon har skrivit en lång text. 

Vad tycker ni om hennes placeringar?


Kommentarer
Postat av: Linda

Aa tatueringar är bra fint :) Vill dock inte ha alltför många själv :P

Hur många har du? och vad har du? ;)



Haha ja de är sant :P

2008-06-05 @ 21:09:53
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Okej :) Va har du gjort för motiv då?



Jag har 2 st,vill också försöka dölja så gott de går..har den ena på vristen och den andra på typ baksidan av axeln..eller hur man ska säga :P

2008-06-05 @ 21:51:55
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0