Snart ledig

Hej!
Dålig uppdatering nu, hoppas ni har överseende med detta men från och med imorgon eftermiddag ska jag bli bättre på att uppdatera. Då är jag äntligen ledig i 4 dagar! Välbehövligt, jag har denna vecka från förra torsdagen jobbat 63 timmar,alldeles för mycket!
Nu har jag precis kommit in från en skön kvällspromenad i ganska rask takt! Maria och jag ska träna mer än någonsin i sommar! Ska ta tag i gymmandet nu också, har varit ett uppehåll på två veckor tyvärr. Men jag har ju varit borta och nu jobbar jag.

I morgon är det precis ett år sedan jag tog studenten, kan inte förstå att det är ett helt år sedan redan! Känns absolut inte så! Skulle tro att det var 6 månader sedan, max!
Känns dock längesedan man gick i skolan och satt i ett klassrum...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0