Smarrigt!

God morgon!
Nu har jag ätit en underbar frukost och har tagit det väldigt lugnt på morgonsidan, hur skönt som helst! Dock så lyser ingen sol, men jag måste nästan säga att det är skönt, det är ändå 28 grader i skuggan! Nu ska jag snabbt följa med till Forsa handelsträdgård där mamma ska köpa massor av sommarblommor! Kommer att få åka i flera omgångar dit men i dag tar vi i alla fall en tur.

Vad ska ni göra i dag, den 6 juni på Sveriges nationaldag?
Vi hörs sen :)

Smarriga frukosten: fil med müsli, en köpt blandning plus lösvikt av torkade bananer och frukt, smörgås med kaviar och keso samt apelsinjuice.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag skulle kunna lägga ut några bilder på mina tatoos snart =)

2008-06-06 @ 15:09:02
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0