Shopping!!!!

Nu har jag och Ida varit och myst på stan. Fika på Wayne´s Coffee, välbehövligt och supergott!!!!
Sen har vi strosat u butikerna på söder såklart, inga second handfynd i dag. Sen har vi gått inne i stan, letat jeans, svart bylsig t-shirt och annat smått och gått. Jag och ida har hittat skor på REA!!! Skitsnygga ankelboots, men dock lite högre men för låga för att kallas stövlar. Sen har jag slagit till på ett par bootstraps- äntligen!!! Jag är sååå nöjd och de sitter perfa på mina nya skor, det är så Vixen och så jääääääääävla snyggt. Ni får ursäkta mitt språk nu men jag är så happy och nöjd :)
Kommer bild senare!!

Nu ska vi gå coh panta burkar och sen dra oss till Södermalm, medborgarplatsen och äta. sen blir det bio, Sex and the city- igen för mig och det gör ju absolut ingenting! Det är liksom självklart att Ida och jag ska se den tillsammans!!

Här får ni ett smakprov på hur mina skor kan se ut, men på originalet- Vixen! Dock är det kedjor under skon på mina bootstraps och lite snyggare ;)



Kommentarer
Postat av: e m m a

älskar waynes coffee! :D

2008-06-28 @ 23:45:23
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0