Sallad, latte och två fyllon

Innan jag körde tillbaka till jobbet i dag gjorde mamma och jag en supergod sallad! Vi hade salladsblad, gurka, tomat, soltorkade tomater, lite skinka och mycket feta ost i, till det vitlöksdressing eoch en annan sur dressing gjord på bland annat äppelcidervinäger- mammas egna blandning. Det var som sagt så smarrigt, älskar sallder!

Sen belönade jag mig själv på jobbet med en latte. Pulverlatte dock, den smakar ju inte precis som om den kommer från min espressomaskin men god är den ändå :)
Det var min eftermiddag och kväll. Nu är jag väldigt trött, det blir nog natti natt nu för mig. Blev nyss halvt ihjälskrämd av mobilen, Marcus skickade ett mms. Han är nykter och dras med två fyllon...

Hoppas ni haft en underbar lördag!
Kommer enn dagens klipp nu i nästa inlägg, måste ju lägga in ett sånt innan sängen :)

Puss!
 
Obs, mobilbilder igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0