Saknar

Sitter nu och drömmer mig bort, drömmer mig 30 mil söderut, till Stockholm. Jag saknar alla jag tycker om där nere; Disa, Sara, Ida, Broder-Kristina-Ebba-Klara och Marcus såklart! Saknar Marcus jobbigt mycket just nu :( Det var ju underbart där nere för två veckor sedan, men nästa vecka planerar jag att åka ner, det måste jag bara. Jag längtar så otroligt mycket tills jag flyttar ner, ska bli så spännande när vi kan träffas när vi vill, tänk vilken skillnad. Vi har haft det här avståndet mellan oss i över 1 år nu, det tar kan jag säga. Jag har haft väldigt många jobbiga stunder och har varit nära att ge upp, för att saknaden har varit för jobbig. Men som Marcus säger: nu kan vi se ljuset i tunneln
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0