Robyn

Läste precs på perez att Robyn ska vara förband åt Madonna senare i sommar när hon är på sin Europaturné. Det går onekligen bra för vår svenska Robyn. Jag var helt tokig i henne när jag var liten, jag älskade henne, hon var min favorit. Jag klippte mig till och med som henne. Ni vet när hon hade kort bak och längre fram. Det var under hennes "Robyn is here" tid.

Sen var hon i Östersund och skulle spela på storsjöyran, kommer inte ihåg vilket år detta var, kanske 1998, men jag hade turen att få träffa henne. Hon skulle skriva autografer och jag fick reda på det av min kusin som visste att jag avgudade henne då. Det var min lyckligatse dag då! Jag fick träffa min stora idol, prata några ord med henne och få en autograf där det står "Till Märta från Robyn" hihi, och dssutom en bild på henne och mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

hmm nja robyn är inte min favorit längre. tyckte om henne förr, men jag gillar inte att se på henne! ha ha. lite elakt kanske, men jag tycker att hon är ful som stryk :)

2008-06-19 @ 12:30:56
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0