Regn och rusk i parken

Nu har jag faktiskt tittat på andra halvleken av Sverige- Spaienmatchen och ja, det blev ju 1-2 till Spanien, så nu gäller det ju som ni alla vet att vi vinner över Ryssland. Men nog om Fotbolls- EM.

Jag och Maria åkte ner till rådmansparken i stan för att titta på alla studenter som har bal och gud vilken otur de har! Det regnar och är jättekallt ute. Det kan inte bli värre än så. Hemskt med frisyrerna som de har betalat pengar för hos frisören och klänningarna, usch och fy. Är inte avundsjuk ikväll precis. Jag är så tacksam för att vi hade solsken och värme förra året!

Nu ska jag titta på Wild Hogs med John Travolta. Det är den filmen med honom och två andra när de är ute och åker på sina motorcyklar. Har sett den en gång förut, på bussen till Stockholm och nu ikväll är det inget bättre på Tv så nu blir det den filmen.

Vad gör ni denna lördagkväll?
Hoppas att ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

nä usch vad trist för dom att det regnar!!

här har det varit sooool hela dagen =) inte så varmt, men sol än dock!



hoppas du haft en bra helg!

kram

2008-06-14 @ 22:03:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0