Regn, latte och en smurf

Maria och jag tänkte att vi tar en promenad ner till stan, det var kul. Vi hade inte kommit halva vägen ens förrän det började regna och ritkiga skrurar! Vi fick först ställa oss under en björk, men när det började rega som mest blev vi tvugna att springa till ett dagis och ställa oss inne i soprummet. Tillslut kom vi ner på stan i alla fall och vi gick direkt till Jambo för att fika, en efterlängtat sådan. Sen satt vi kvar där väldigt länge, och jag som dricker latte långsamt så vi blev kvar ännu längre hihi.
 
Tillslut var jag klar och då gick vi till Olika en ganska så nyöppnad butik här i stan, jag har tyvärr bara varit där en gång, har helt glömt bort att den finns här och det är verkligen synd- för oj vilka grejer det är där! Rolika märkeskläder, accessoarer, väskor, skor och sådant. Hon som har butiken hade även ursnygga Junk foodtröjor som jag bara måste köpa! Blev förälskad i en smurftröja, hihi. Blir ett sådant köp på måndag, men dock kostar den 500 kr. Maria hittade ett par superfina skor, som även jag vill ha.

 

Maria och jag står under björken för det förbaskade regnet kom
Jag ser ut och ha levt väldigt hårt igår och inte sovit något haha


Söta Maria på Jambo
Dålig bild eftersom det var mörkt och då vill inte min mobilkamera arbeta med mig. Men ni ser hur den ser ut, helt underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0