Red Head

I går var jag som sagt hos frissan, Mia på Red Head. Färgade utväxten plus gjorde om effekterna så de får en mörkare gulfärg, mot det orange, blir dock ljusare om någon hårtvätt. Klippte topparna, sparade mycket längd bak, (tog bara bort det slitna) jag har som ett V bak, kortare fram och så blir det långt bak samt klippte en rak lugg för omväxlingens skull. Jag har haft sned lugg i över 1 år så det var på tiden med lite ändring. Det fungerade bra till effekterna också.

Lovade bilder på håret, så här är dem. Men det blev snabba lite suddiga bilder igår för jag skulle åka till träningen, därför inga bra bilder. Har träningslinnet på och allt. Men luggen är rak, stripig i alla fall.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0