Reason to live

Nu blir det natti natt för mig. Börjar jobba kl 8 imorgon, jobbar ända till kl 17, suck. Vill helst bara vara ledig, åka ner till Stockholm, stanna där tills jag flyttar ungefär. Saknar alla där nere så otroligt mycket och Marcus, åh!
I dag har varit en skön och lugn dag och jag har umgåtts med mamma mycket, det var nice. Ikväll kom pappa hem igen också och det märks haha, fy fan vad tyst och lugnt det är när han är bortrest men oj vad jag kommer sakna allt här hemma när jag flyttar också. Men jag komme få det så bra i Stockholm också, det är jag säker på.

Kiss- reason to live, den låten får avsluta denna söndag och långhelg. Kan inte förstå att vi sett dem, vet inte när det kommer att gå upp för mig. Den här låten är så fin, lovilove! Sitt ner nu och lyssna på den här, nu kommer jag somna gott :) Dessutom, kolla alldeles i början, då Gene blir filmad, nog är han lite het där han står med suktande blick?! Hihi!
Hoppas ni alla haft en underbar och strålande dag!
Hörs imorgon!
Puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

De märks ;) men de är fint :)



Nej jag tyckte inte att de gjorde de. Typ alla säger ju att de gör ont där man är hård lr va man ska säga..men jag tycker de känns mindre där..smaksak ;)

2008-06-09 @ 11:20:23
URL: http://lendaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0