Rare Diamond

Åh vad jag är mätt! Nu har vi ätit tacos i massor och väntar nu på att min andra moster Birgitta och hennes man ska komma hit. Längtar tills jag får dricka lite kaffe, I need it, nu när jag är så mätt!
Dock så har det börjat regna här, mindre roligt så det blir nog inte någon promenad ikväll tyvärr. Östersund är så vackert så jag hade gärnat gått ner mot badhusparken och runt om i stan.

Maria har dessutom reserverat biljetter till Sex and the cityfilmen på måndag :D yey! happy! Längtar som en tok, kommer bli så underbart! Tänk vad jag och alla andra har väntat på att det skulle komma någon uppföljare till sista avsnittet från säsong 6! Eller hur?!

Hoppas ni får en mycket trevlig midsommardags kväll!
Nu ska jag gå till köket och göra de andra sällskap. Vi hörs imorgon, blir nog inget inlägg från mig förrän jag kommit hem det blir någon gång imorgon kväll.

Tills dess får ni njuta av Doros låt Rare Diamond, väldigt vacker låt, underbar! Hoppas ni gillar den!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jo tack den va okej. jobbade hela eftermiddagen. du då?

2008-06-21 @ 20:20:17
URL: http://aaceton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0