Pussar på mitt huvud

Nu har jag suttit ute med mamma vid vårt bord mellan träden, lite i skuggan. Jag klarar inte av att vara i solen länge, det är för varmt för mig. Slutade 14 i dag, så skönt! Therese pappa kom hem kl 13 så då fick han åka ner på stan och fixa lite grejer medan Therese och jag gick ut och gick. Det är väldigt kul att jobba med henne, har fått många pussar på huvudet i dag hihi. Men tusan vad varmt det var när vi var ute, solen steker som in i bomben! Hej svettig!

Fick ett mms av sweetmarcus förut, en bild på honom och hans gäng från sölvesborg och sweden rock, inte alls avundsjuk när jag tänker på att jag också hade kunnat sitta där nu, men som sagt, jag måste prioritera jobb just nu med tanke på mitt stora lån till frisörskolan....

Nu ska mamma och jag åka och handla, hon bestämde sig för att stanna hemma och inte följa med pappsen som åkt till tallsjö med min farbror calle-ivve.

OBS, mobilbilder, inte den bästa kvaliten.

Våra fina buske som blommar så vackert

Precis hemkommen från jobbet, med glasögonen på

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja :)



Jaha okej :) Jag är arbetslös..eller nja..vikar på en förskola ibland.



Hur länge har du och killen hållt ihop då? =)

2008-06-05 @ 16:51:51
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: Josiee

cute:)

2008-06-05 @ 17:07:04
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

härliga sommarbilder! vad söt du är i glasögon =)



kram

2008-06-05 @ 18:12:58
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0