Packande

Springer fram och tillbaka här i huset. Inte en lugn stund sedan jag kom hem från jobbet. Just nu håller jag på att packa. Packa väskan till Östersund, dit jag ska åka på fredag morgon! Ska bli jättekul att fira midsommar med en massa kusiner som jag inte träffat på år och dag, inte alla men de flesta. En av dem har inte sett mig sedan jag var 12...jag fyller 20 om 3 månader. Hinner inte packa imorgon då det är en massa annat som ska göras så måste göra eländet nu. Imorgon måste jag till exempel göra rent i akvariumet, finns det något tråkigare och äckligare?! Men ack så bra det känns sen när det är fint och rent!

Nu ska jag återgå till packandet, kanske hinner titta på fotbollen med pappsen en sväng, men det blir natti natt tidigt ikväll, jag är så trött och jag ska upp och jobba imorgon med.

Vad gör ni ikväll? Tittar ni på Sverige-Rysslandmatchen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0