Nu luktar jag exotiska frukter

Har precis smörjt in mig igen, med LDB:s sommarserie Fresh n fruity bodylotion. Jag är helt tokig i den, går och smörjer mig om och om igen för den luktar ju så ljuvligt! Exotiska frukter, ja ni hör ju på bara namnet! Älskar deras lotion, huden blir så len och lotionen torkar snabbt också, klibbar inte. Jag har köpt två stycken bodylotion nu, så att jag har innan serien tar slut, men tror att jag ska springa in och köpa ännu en om någon dag, hihi. Har även köpt deoderaten, men inte duschcremen, jag har ju en favorit där redan- Palmolives honung och mjölkduchcreme, den är så bra!  Så jag håller mig nog till bara Ldb:s lotion.

Har inte gjort nåott speciellt ikväll. Pratat med Daniel litegrann, ska fixa ett gratis virusprogram och brandvägg imorgon när mitt 60-dagars prova på Norton går ut, jag gillar inte Norton så ska prova det Daniel använder nu. Det är allt jag gjort, not so much med andra ord. Nu blir det natti natt för mig tråkigt nog. Jag ska jobba hela dagen imorgon hos Kristina. 8-22 med rast mellan 14 och 16, suck....tvättdag är det också, puh.

Men vi hörs i morgon, hoppas ni alla haft en toppendag! Nationaldagen och allt! Och jag önskar er en fortsatt trevlig kväll vad ni än gör, antar att ni gör något roligare än att sova :)


Jag gäspar som min älskling Klara nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0