Min tisdag

Den här dagen har varit väldigt händelselös. Men jag har gjort lite nytta hemma istället. Kommer imorgon fortsätta uppdatera om Stockholm för er som är intresserade :) Jag är väldigt trött ikväll så nu väntar sängen. Behöver lite mer sömn känner jag, har missat några timmar när jag varit borta. Saknar Marcus också, önskar att han vore här hos mig ikväll. Imorgon åker Disa och Sara <3 till Sweden Rock, eller rättare sagt 4 imorgon bitti. Önskar att jag var med, men istället ska jag vara här hemma och jobba. Kommer sakna att prata med dem under dessa dagar, men de kommer få det underbart där nere :D

Hoppas ni alla haft en underbar dag! Sov så gott, dröm så sött!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0