Min skönhet än en gång

Stockholm 29 maj- torsdag.
Jag åkte ner tidigt på morgonen och kom fram 12. Maria som numera bor i Uppsala kom in till Stockholm för att såklart träffas men framförallt följa med till tatueringsstudion.
Vi hann inte göra så mycket på stan, fika och sen leta en klänning till Maria som hon ska ha nu på fredag. Hade 2 ½ timma på oss, kl 15 skulle jag vara hos Tomaz på Diablo Sthlm.

Här får ni i alla fall se det färdiga resultatet från min digitalkamera :) Men det röda i blomman är i en lite skaprare färg ändå än vad som visas här. Så här är min skönhet än en gång!



Designad och tatuerad av Tomaz på Diablo Sthlm

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wow. Superfin!

2008-06-03 @ 11:48:28
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Sessan

Va fin den blev =) Gjorde det ont? jag tyckte inte att det gjorde ont efter ett tag. Jag satt bara i 20 minuter min första och 3 minuter på den nya.... haha...



Det blir nog inga fler för min del, då jag blir yrkesverksam nästa år!

2008-06-03 @ 12:10:23
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0