Midsommar i Östersund

Nej nu måste jag gå och lägga mig. Jag är så trött så trött. Två långa arbetsdagar gör sitt och all stress och ingen vila. Imorgon blir det ingen sovmorgon heller då jag ska upp tidigt för att åka till Östersund där min midsommar ska firas.
Det blir nog bra, med alla kusiner som har kommit hem dit. En har jag inte träffat sedan jag var 12, det är helt sjukt! 8 år sedan, det är så att jag är lite nervös.

Vad ska ni göra i morgon på midsommarafton?

Jag ska ta med mig lappisen upp till Östersund, men jag vet dock inte om jag kommer åt något Internet, måste kanske ha lösenord. Men annars får jag låna mosters killes dator så jag kan skriva nåt inlägg till er! Vill ju även veta vad ni gör :)

Nu skriker sängen till mig, jag orkar inte vara uppe en minut till, bäst att lägga sig innan jag somnar över lappisen.
Hoppas ni haft en underbar dag och att ni sover så gott inatt!

Jag är lika trött som min älskade Ebba <3 Som även hon sussar sött nu.


Kommentarer
Postat av: karin

ha en bra & kommentera gärna vad du tycker om mina bilder :) kram

2008-06-19 @ 23:46:11
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: cassie

eller hur :D helt perfekta ju!

jodå, själv? :)

2008-06-20 @ 00:12:01
URL: http://casy.blogg.se/
Postat av: Evelina - blivande brud <3

men vilken liten sötnos!!



hoppas du får en bra midsommar tjejen!



kram

2008-06-20 @ 08:12:49
URL: http://evelinastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0