Lisa och Litas klänning

Som jag sa i tidigare inlägg gillar jag Lita Ford, och min absoluta favoritlåt av hennes ballader är låten Lisa. Den handlar om hennes mamma, hon har skrivit den till henne. Låten är så vacker, jag blir rörd till tårar. Därför så får Lita Fords låt Lisa  avsluta min söndag och helg.
Kolla in hennes klänning också, den svarta, jag har en nästan exakt likadan- från American Apparel :D <3
Hoppas ni tycker om den här låten lika mycket som jag, berätta gärna för mig :)

Hoppas ni haft en toppenhelg och får en bra start på den nya veckan- midsommarveckan, herregud vad dagarna flyger fram.
Natii natt, sov så gott!

Här är na, min älskade Litaklänning som jag kallar den, hihi.  Inte de bästa bilderna på den dock.

Originalet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0