Långhelgen är slut

Nej nu är det sängen som väntar. Jag har inte skrivit mycket ikväll men jag är så fruktansvärt trött, men mitt första inlägg ikväll sammanfattade min dag i Dödre, sen har jag bara suttit i bilen och väl hemma packat upp alla kläder och sådant. Nu som sagt väntar sängen, det är en dag i morgon också, en jobbdag dessvärre! Vill vara ledig längre, varför ska dessa långhelger springa iväg? Ju längre ledigt man får, desto kortare känns dem, eller hur?!

Nej hörrni kära läsare, hoppas ni haft en underbar midsommarhelg och att ni får en bra start på den nya veckan!
Sov så gott, dröm så sött!


Kommentarer
Postat av: jayne

oh ja...du har så rätt.. lite ledighet vill ha mer ledighet.

Men men men...inte lönt att sitta o tänka på det ens.

Sommarjobbar du eller varför ska du inte ha ngn semester i år??

2008-06-23 @ 06:53:51
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0